Podcasting Sintonia Alfa i Arxiu Secret

dilluns, 2 de març del 2009 ·

Adjunto tots els capítols disponibles de Sintonia Alfa i Arxiu Secret (podcasting). De tots els estaven penjats l’únic que no està disponible és el programa de Pere Valverde “Origen del Fenomen Ovni” per mi el millor programa del tema de tots els fets per Andreas Faber –Kaiser (espero posar-lo al més aviat possible).

Tots els programes els penjo en el servei Skydrive de Live i afegeixo el link en el post per que el pugueu descarregar. És una manera de poder oferir-los sense necessitat necessitat de rascar-me la butxaca, l’inconvenient és que els arxius no han de superar les 50 MB. És per això que encara tinc algun problema per oferir tot el que tinc. Poder més endavant adquireixo un domini-hosting.

També em falta datar-los i indicar el número del programa. També espero fer-ho en breu.

Gaudiu-los.

Podcasting Paranoia Humana:

· Sintonia alfa:
El cas Ummo. Antoni Ribera
Jorge López i les civilitzacions intraterrestres
Elseo Bayo i André Malby (16-9-1991)
Orígens del Sida
Càtars per Colin Bloid
Josep Guijarro i Javier Sierra, programa sobre Onvis
André Malby
Pere Valverde: Adam i Eva
Societats Secretes – Ramon Hervas i Andreas Faber-kaiser
JJ Benítez i Andreas Faber-Kaiser - Recuperta !
I guerra del Golf (finals de 1990 o principis de 1991?) Programa 99.

· Arxiu Secret

Antoni Ribera: les abducions
Síndrome tòxic, Per què no va ser l'oli?

2 comentaris:

Nel ha dit...
13 de maig del 2009, a les 3:46  

Hola Enric !! estic al.lucinant amb el que estic trobant ! els programes de l'Andreas ! Sempre els havia buscat, sobretot els que fan referència a "qui mou els fils"! Jo l'escoltava sempre a l'Andreas, era el millor. Un mes després de la seva mort recordo que vaig assistir a una mena de "reunió secreta" per parlar d'ell que es va fer a la llibreria Síntesis de Bcn. La va organitzar un pintor gironí que tenia tots els programes gravats. Aquell dia vaig aprofitar per comprar-me els llibres de l'Andreas que em faltaven, sobretot "Pacto de Silencio", que em va canviar la vida. Jo aleshores tenia 19 anys..

Una abraçada i moltíssimes gràcies !

Manel

Enric ha dit...
23 de maig del 2009, a les 16:28  

Gracies Manel, espero i en breu, donar-li una empenta al blog.

Salut!!

Enric

Sobre Paranoia Humana

Comentem notícies d'actualitat o no, de política-conspiratives, ufològiques i d'altres temes, amb un punt de vista molt personal. També comentem llibres, articles, pel•lícules, pàgines web, documentals, etc.

Twitter